Twitter “Keyword Targeting”

twitter keyword targeting

Lumea publicitatii online este in continua dezvoltare. Ultima dezvoltare in acest domeniu, este noul “Keyword targeting ” de la Twitter, cu ajutorul careia cuvinte cheie din mesajele utilizatorilor vor putea fi folosite pentru a crea mesaje publicitare destinate unui grup tinta de utilizatori (in linii mari, cam acelasi lucru se intampla si in Google). Astfel, o analiza nu doar a tweet-urilor scrise, dar si citite ,este la dispozitia companiilor de marketing prin intermediul  “Keyword targeting”, pentru a calibra propriul anunt si propria campanie publicitara pe un numar mai mare de utilizatori, asfel incat sa obtina o “rata de conversie ” ( ghimpele oricarei operatiuni de marketing) in crestere.

Oficialii Twitter precizeaza ca acest lucru nu inseamna ca va creste frecventa anunturilor publicitare. Cel mai probabil vom avea parte de aceleasi stadarde cu care suntem obisnuiti acum, dar decisive vor fi calitatea si amploarea acestor anunturi.

Dar care va fi rezultatul adevarat? Ramane sa vedem. Momentan, noi va sfatuim sa fiti atenti la tweet-urile voastre: o dorinta sau o nevoie personala ar putea sa devina obiectiv  publicitar “de calitate” cu ajutorul  Keyword targeting.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s